Het Menselijk
Perspectief
in Digital


Technologie staat in dienst van de mens. Het ontzorgt, motiveert,
mobiliseert en informeert. Bovendien komt het voort uit een menselijke
behoefte. Vanuit dat perspectief komen de beste digitale oplossingen.
Maak digital menselijker! #hetmenselijkperspectief

Creativity over Conventions
De standaarden van vandaag zijn niet de innovaties van morgen. Ga niet voor de standaarden als er ruimte voor verbetering is. Generatie Alpha groeit op met digital - laten we meegroeien en de weg plaveien.

Personality over Persuasion
Behandel mensen zoals jij behandeld zou willen worden. Word niet te manipulatief, blijf beleefd. Persoonlijkheid is belangrijk, omarm wie je bent.

Desirability over Data
Data verleidt niet. Noem ons ouderwets, we verkiezen een langetermijnrelatie boven een one-night-stand. Data is zeker niet fout, maar er worden foute dingen mee gedaan. Houd vast aan het grote idee, altijd.

Timeless over Trends
Authenticiteit beklijft. Moeten we meedoen alleen omdat het een trend is? Fashion victims vallen voor korte termijn trends, brands mét ruggengraat kiezen stijl voor de lange termijn.

Story over Search
Google bots zijn niet je doelgroep. SEO zal je doelgroep niet kunnen boeien, de beste verhalen wél. Gebruik SEO om ze te strikken, maar laat het niet leidend zijn.